img-fluid

Megújul az SKF arculata – új logó, új betűtípus, új csomagolás

2025-08-05 00:00

Az SKF – a világ egyik vezető csapágygyártója – 117 éves logójához nyúlt vissza, hogy új lendületet adjon márkájának a digitális korszakban. A friss arculat nemcsak a vállalat vizuális megjelenését érinti, hanem azt is, hogyan kommunikál a világgal: modernebb, letisztultabb és mozgásban lévő márkaképet mutat.

A logó apró, mégis tudatos változásokon esett át – arányai és formái jobban illeszkednek a digitális platformokhoz, miközben megtartják az eredeti 1908-as dizájn jellegzetességeit. Az új megjelenés célja, hogy hangsúlyozza az SKF innováció iránti elkötelezettségét és időtálló ipari örökségét.

A márkafrissítés része:

Új, erőteljesebb kék szín, amely magabiztosságot és frissességet sugall

Saját tervezésű betűtípus (SKF Display), amely három különböző vastagságban készült el

Mozgásidentitás, ahol minden vizuális elemnek van statikus és dinamikus változata is

Letisztultabb, karakteresebb képi világ

A frissítés kreatív partnere a svéd NORD ID dizájnügynökség volt.

Mire számíthatnak a partnerek és ügyfelek?

A megújult arculat fokozatosan jelenik meg a vállalat minden megjelenésében – beleértve a weboldalt, digitális csatornákat, marketinganyagokat és a csapágyak csomagolását is. Ez azt jelenti, hogy a jövőben az SKF termékeknél új dizájnnal, modernizált logóval és új színvilággal találkozhatnak a vásárlók.

A csomagolás tehát nemcsak funkcionális, hanem márkaarculati eszközzé is válik, amely erősíti az SKF egységes, prémium megjelenését világszerte.

„A célunk, hogy kilépjünk a statikus megjelenésből, és a márkánk is tükrözze azt a fejlődést, amit technológiában, teljesítményben és ügyfélélményben nap mint nap képviselünk” – fogalmaz Daniel Sjöstrand, az SKF márkastratégiai vezetője.

Ha kérdésed van a változással kapcsolatban, vagy szeretnél több információt az új csomagolásról és arculatról, keresd kollégáinkat vagy látogasd meg az SKF hivatalos weboldalát